1. a vote
- Em i givim vot long husat long kamap nupela memba?
Who did he vote for as the new member?
- Em i givim vot long wantok bilong em.
He gave his vote to his kinsman.
2. to vote
- Olgeta manmeri long ples bilong mi i save vot long kaunsil ileksen.
All the adults in my village vote in the council elections.
1. small mangrove garden
2. around Daru also term with meaning similar to ‘tu kina bus’
sardines, bait fish
- Atun i raunim talai.
The tuna are herding the bait fish.
why (usually bilong wanem, watpo).
- Paitim belo wantaim tasol.
Ring the bell just once.
2. together, with
- Go sindaun wantaim ol.
Go and sit with them.
3. at the same time
- Olgeta i mas stat wok wantaim.
They must all start work at the same time.
4. see wetim
- Tau tu i skul long Sogeri, mitupela wanskul.
Tau also went to Sogeri, we were schoolmates.
- Diwai pundaun long waia na mipela i no gat pawa.
A tree fell on the electric wire and we have no power.