- Wanpela meri i salim kuka long maket.
A woman is selling crabs at the market.
- Jon i askim papa bilong em long salim mani.
John asked his father to send him some money.
- salim i kam send here
- Em salim i kam olgeta samting bilong mi.
She sent me all my things.
- salim i go send away (from the speaker)
- Mi salim i go olgeta samting bilong em.
I sent her all her things.
- salim tok (send talk) send a message
- Mi salim tok i go long mama bilong mi long ples pinis.
I have sent a message to my mother in the village.
3. to supply