- He gave an order.
Em i mekim oda.
- law and order lo na oda
2. (arrangement) lain
- in alphabetical order lain bilong ol leta
3. (religious) lain
- Dominican Order lain bilong ol Dominikan
4. (not working correctly)
- out of order bagarap
5. in order to do long mekim, bilong
- in order to stop a rumour long mekim tok i dai
- He came in order to hear the news.
Em i kam bilong harim tok.
- verb (to put in order) lainim, stretim, (to give instructions) tokim
- Put the books in order.
Lainim ol buk.
- order them tokim ol