1. a cry, weeping, mourning
- Ol i stap long krai yet.
They are still mourning.
2. a sound, call
- Em i harim krai bilong ol.
He heard the call of the people.
- krai bilong pisin bird call
- krai bilong man i karim pen groan
- krai i kam bek long maunten echo
3. to cry, to make a noise, to weep
- Belo i krai.
The bell rings.
- haus krai place to go for mourning
- krai long bemoan
- krai long man i dai pinis to mourn a dead man
- krai long ples homesick
- krai olsem natnat na lang to buzz
4. to long for, to be always thinking of one absent
- Mi krai long papa bilong mi.
I am always thinking of my father.