1. (only) nating, tasol
- She’s just a child.
Em i pikinini tasol.
- She just wants to sleep.
Em i laik slip tasol.
- to have just done mi mekim nau tasol
- I did not steal it, I just took it.
Mi no stilim, mi kisim nating.
- It’s just me!
- just skin and bone bun nating
- That is all just so much talk.
Em i toktok nating.
- I did not speak, I just sat there.
Mi no tok, mi sindaun nating.
- just in time stret long taim
3. just coming! mi kam!
4. just like this olsem dispela tasol
- adjective (fair) stret, stretpela
- a just man man i stret pinis