1. to be heavy, to be tired
- bel i hevi to be sad
- Mi no amamas, bel i hevi tumas.
I’m not happy, I’m really sad.
- Pikinini i laik slip, ai i hevi.
The child wants to sleep, her eyes are drooping.
- tok i hevi hard to understand
2. load, blame, responsibility
- bikpela hevi a big load, big responsibility
- Em i gat planti bikpela wok na em i save karim bikpela hevi.
He has a lot of work and a lot of responsibility.
- Mi no wokim rong, tasol ol i putim hevi long mi.
I did no wrong, yet they blame me.
- samting i hevi long karim a burden
- ol hevi bilong haus sik problem at the hospital
- Ol i bin stretim hevi.
They have solved the problem.
- han i hevi to be clumsy
- Han bilong mangi i hevi.
The boy is clumsy.