- What did he give you?
Em i givim wanem long yu?
- Do you want to give me some of your food?
Yu laik givim mi sampela kaikai bilong yu?
- Tomorrow the doctor will give me an injection.
Tumora bai dokta i givim sut long mi.
- He gave me a book.
Em i givim wanpela buk long mi; em i givim mi wanpela buk.
- to give something to somebody for nothing givim nating
- to give instruction to givim skul
2. to give something back bekim, bekim bek, givim bek
- gave back bekim pinis
- to give back something one has stolen bekim bek samting yu stilim pinis
3. to give enough inapim, givim inap, skelim gut
4. to give up doing pinis, pinisim
- He gave up smoking.
Em i pinis long smok.