1. namba wan
- the first-bom child namba wan pikinini, fesbon
- I saw it for the first time.
Mi lukim namba wan taim.
- the first of September de namba wan long mun Septemba
2. (to begin with) pastaim
- First, I’m going to have a coffee.
Mi dring kopi pastaim.
- I saw it first.
Mi lukim pastaim.
- First I must see it, then I shall know.
Mi mas lukim pastaim, bihain mi ken save.
- First you must go and talk to the teacher.
Pastaim yu mas go na tokim tisa.
- First you go and I’ll come later.
Yu go pastaim na mi kam bihain.
- at first pastaim
- You go first.
Yu go pas, yu kamap pas.
4. the first in line paslain
- absolutely the first bilong paslain tru