1. (enthusiastic) hat, traim hat
- He doesn’t look too keen.
Em i no luk olsem em i hat long dispela samting.
- John was keen to learn to drive.
Jon em i traim hat long kisim save long draiv.
2. (committed) wok strong, gat laik
- Herman is a keen worker.
Herman i strong long wok.
- He is keen to win.
Em i gat laik long win.
verb stilim man, meri, o pikinini.
1. holim, lukautim
- to keep a secret holim tok hait
- to keep the laws holim of lo
- to keep a promise holim promis
- to keep someone’s money holim mani
- I am keeping his money for him.
Mi holim mani bilong em.
2. keep straight on go olsem
3. keep from (abstain) tambu
- to keep from smoking tambu long smok
4. Keep quiet! Sarap!, Pasim maus!
5. keep back pasim
- They kept her back in hospital overnight.
Ol i pasim em long haus sik long wanpela nait.
6. to keep on doing mekim olgeta taim
- Don’t keep on talking.
No ken mekim toktok olgeta taim.
7. to keep clear of klia long
- keep clear of trouble klia long ol trabel
8. kept by (at) stap long
- The cars are kept inside the fence.
Ol ka i stap insait long banis.
verb kilim i dai, mekim dai.
noun pepa balus; balus pepa
noun (bag, knapsack) ruksak, kitbek.