noun pasbuk, beng akaun.
verb kukim long aven, kukim long paia
- to bake a cake kukim kek long aven
1. (handbag or plastic bag) bek
2. (string bag or net bag) bilum
- verb sakim
- to bag some copra sakim copra
verb abrusim, abrus long
- to bypass an island abrusim ailan
noun hamas kago yu ken karim.
noun ples we yu inap kisim kago bilong yu.
- He writes badly.
Ol raitim bilong em i nogut.
- preposition long, arere long, klostu long
- to stand by the river sanap arere long wara
- The house is by the road.
Haus i sanap klostu long rot.
- by no means no ken
- by all means long laik bilong yu
- adverb long
- to come by canoe kam long kanu
- They went to Wewak by ship.
Ol i go pinis long Wewak long sip.
adjective pasin nogut.