1. (last part) arere, pinis
- There is no end to his knowledge.
Save bilong em i no gat arere.
- the end of a job pinis long wok
- Come at the end of the week.
Yu kam long taim wik i pinis.
- Come at the end of your workday.
Yu kam bihain long taim wok i pinis.
2. tel (thin end)
- Hold the thin end of the bat and hit the ball.
Holim plang long tel na paitim bal.
1. (to put an end to) pinis, pinisim
- The quarrel has ended.
Tok i dai pinis.
2. (to come to an end) pinisim
- to end the work pinisim wok