- He works as a taxi driver.
Em i wok olsem taksi draiva.
2. as usual olsem olgeta taim
- As usual, nobody came.
Olsem olgeta taim, i no gat wanpela i kam.
- As there were no canoes, we waited.
Bikos i no gat kanu, mipela sindaun na wet i stap.
4. as…so olsem… olsem tu
- As the father works in the garden, so must the child also.
Olsem papa i save wok long gaden, olsem na tu pikinini i mas lainim.
5. as much… as, as many… as inap olsem…
- I haven’t eaten as much as you.
Mi no kaikai inap olsem yu.
6. as long as sapos
- We’ll go tomorrow as long as it’s not raining.
Sapos i no ren tumora, bai mipela i go.
7. as soon as long taim stret, hariap, kwiktaim
- (adverb) go as soon as possible yu go kwiktaim
- (conjunction) as soon as he came, he saw me.
Long taim stret em i kamap, em i lukim mi.
8. as if olsem
- He struck me on the head as if he were mad.
Em i paitim het bilong mi olsem em i longlong.
- The bird fell down as if its wing were broken.
Pisin i pundaun olsem han bilong en i bruk.
9. just as stret long taim
- Just as they thought he had died, he opened his mouth.
Long taim stret ol i ting em i dai pinis, em i opim maus bilong em.